21 Mart 2010 Pazar

To be or not to be

Bugün farklı şeyler yapacağım diye uyandım.Böyle başladım güne.Başka bir evde gözlerimi açsam da yabancılık çekmedim.İçimdeki bir başka ben dışarı çıkmaya çalışıyor.Ağlatıyor beni.İzin vermiyorum ama.Sadece ellerimi ve ayaklarımı titretebiliyor.Ha birde kalbimi fazla çarpıştırıyor o kadar.Biraz sıcak bir şeyler iyi gider bu böyle bir günde.Dışarısı soğuk günlerin acısnı çıkaracak kadar sıcak..Güneş güzel.Dışarı çıktım ve güneşin batışını izlemek rahatlattı beni.Fallara inanacak kadar kendimi yitirdim.Son yaşadıklarım beni benden aldı.Sanki yaşamam gerekmiş ve yaşamışım gibi oldu.Pişman mıyım? -Hayır değilim.Sadece ileride olacak olaylar yüzünden asılıyor suratım.Hep sevgili günlük diye başlayan defterim olsun istemişimdir.Bir arkadaşım gibi.Konuşmayan bir arkadaşım olsun ister miydim? -Bilemiyorum.İçimdeki farklı beni çıkarmak istemiyorum.Yaprak gibi vücudum.