4 Şubat 2010 Perşembe

Git-me

Nasılsın bugün?
Kahvaltını yaptın mı?
Yoksa yemedin hala beni mi bekliyorsun?
Anladım sevgilim.
Soğuk cevaplarını anlamsız ve nedensiz buluyorum.
Neden sesin soğuk? Alışkın değilim. Böyle konuşma lütfen..
Ah hayatım şuan o kadar mutluyum ki seninle yeni bir güne başlamak , hala birlikte olduğumuzu bilmek mükemmel.
Bana söylemek istediğin bir şey mi var?
Evet dinliyorum. Hayır , şimdi duymak istiyorum.Yoksa bana güzel şeyler söyleyip mutlu mu edeceksin.
Seninle olduğum her dakika...
Sözümü kesme , bitirseydim.. Yapma bebeğim dinleyeceğim seni önce sana olan aşkımı haykırsaydım.
Neyse , evet seni dinliyorum.
Ne! Ne demeye çalışıyorsun bana?
Sanırım doğru algılıyorum. Bitirebilmek bu kadar kolay mı ? Saçmalama lütfen! Yazık ediyorsun.Neyse bir susayım ilk. Devam et sen. Bir yudum su içeyim önce. Evet seni dinliyorum şüphen olmasın. İnanamıyorum kendine gel lütfen bu sen olamazsın. Evet değilsin inanmıyorum!
Dün ne güzel eğlenmiştik oysa ki.. Gözlerin ne güzel gülüyordu bana.Aşkını haykırıyordu adeta.
Yapma bunu bize demek istiyorum da çıkmıyor benden.Pekala susacağım. Her şey gönlünce olsun.
İçtiğin bir yudum şarapta beni hatırla.Sana aldığım onca hediyeyi atma koy bir köşede kalsın , ben öyle yapacağım çünkü.. Gezdiğimiz Kordon'a tek git olur mu ? Eline bir şişe bira al ve uzun uzun bak o dalgalı denizimize. Hatırladın mı? Biz öyle yapardık. Çok konuştum sanırım. Seninde diyecek bir şeylerin olmalı.Öylece kapatacak mısın telefonu ?
Pekala. Hoşça kal..