2 Şubat 2010 Salı

İstiyorum

Çok farklı insan oldum ben
Kendimi bulduğum insanla olmak istiyorum artık
Belki aylarca belki de yıllarca onunla
Zamanı mühim değil.
Mutlu olacağımıza eminim.
Mükemmel bir hayat bizi bekler o zaman.

Bu aralar çok olaya şaşırıyorum.
Benden birtane daha var bu dünyada
Her şey mi aynı olur? Evet her şeyimiz aynı.
Mutlu oluyorum.

Zaman zaman kapkaranlık bir yerden ışık görüyor oluyorum.
Mutlu olduğum zamanda hani ellerin buz gibi olur yavaş yavaş ısınır ya..
Aynen öyle oluyor bedenim.

Bana dedi ki eskilerini açmak istemiyorsun sen.Yepyeni bir hayat istiyorsun.
Sanki böyle eskileri bir deftere yazmışsın ve kapatmışsın açmamak üzere..
Evet doğru bildi.Eskiler artık yok benim için.
Yaşadıklarım,yaşattıklarım,üzüntülerim,hüzünlerim,sevinçlerim..

Her zaman insanları üzdü bu güleç yüzüm.. Kalbim hep mahcup kaldı birilerine.
Üzmek istemezken üzdüm çok.Göz yaşlarını akıttım kimilerinin.. Banada acı verici oldu inan ki.

Her şeyi unutmak istiyorum.
Biri olsun.'Sana ihtiyacım var' demek istiyorum.
Gitme demek istiyorum.Aşık olmak istiyorum.
Karşılıklı olsun istiyorum.Mutlu olmak istiyorum.