2 Şubat 2010 Salı

Git

Şimdi gidebilirim.
Ait olduğum yeri bulabilirim.
Yada daha sonra gideceğim.
Kararsızım.Şu an tek bilmek istediğim gerçek gitmek istediğim.

Gitmeliyim yada gidebilirim.
Şöyle sahil kasabası,
Yada küçük bir belde.
Ahşap,önünde bahçesi ve rengarenk çiçekleri olan sonbaharda eşsiz zevk veren bir ev yaratmak istedim.Kartpostallardan fırlamış olsun.Sabah uyandığımda camımı açınca bir göl görmek mutlu eder beni.Mavinin bütün tonları yeşile varıncaya kadar selamlarcasına beni..

Gidebilirim ben,
Şöyle hayalimdeki evi yarattığımda.
Soğuk kış akşamlarında şöminemin başına oturup sıcak kahvemi yudumlayabilirim.
Yada çok aşık olduğum bir adamla şarabımı yudumlarken bulabilirim kendimi.

Gitmeliyim ben,
Mutlu olabilirim gidince.
Ahşap,bodur,sakin evimde.
Mutlu olabilirim gidince.. Kendimi bulunca...
Gitmeliyim ben.